Big rig - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Big rig - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Big rig

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

De tweede dag is aangebroken!
Vandaag gaan we onze rv oftewel camper ophalen. Vroeg opstaan want voor 9 uur moet je een afspraak maken om de transfer naar de verhuurder de bespreken. Een vriendelijke meneer die we wat informatie vragen over de transfer regelt alles voor ons door even met de verhuur maatschappij te bellen. (Zo makkelijk) we worden tussen half 10 en 10 worden we opgehaald.

Het is intussen al 10 uur geweest en paps en ik worden wat onrustig of het allemaal wel goed komt (vossenkwaal). Bij de entree van het hotel staan echter ook twee heren waarvan ik gehoord had dat ook zij om half 10 zouden worden opgehaald. Na even te hebben gekeken naar de labels aan hun tassen (waar ADAC op staat) weet ik dat de heren Duits zijn. Op het moment dat ik ze aanspreek of zij misschien ook een camper hebben gehuurd komt het busje van El Monte verhuur eraan rijden en idd de heren moeten ook naar de camper verhuurder.

Eenmaal daar krijgen we een instructie video te zien van 20 min. Daarna gaan we naar de gene die ons de camper geeft en ons uitleg geeft. Deze dame spreekt Engels maar wel met een dialect. Uit het gesprek blijkt dat de dame Duits is van origine en het is. Dus word het gesprek verder gevoerd in Duits mede omdat de ouderlijke eenheid dat makkelijker kan volgen. Na een volledige inspectie van de camper en uitleg over alle apparatuur ect. Gaan we op reis. Onze eerste bestemming..... Weg wezen uit LA.

Onderweg zien we langs de snelweg heel veel campers staan en we draaien af om dit eens te inspecteren. Langs de zee rand staan wel 100 campers geparkeerd dit lijkt ons ook wel wat om hier onze eerste nacht te verbrengen maar helaas is er geen plek meer. We zijn onderhand wel moe en er klaar mee dus camping op de navigatie in getoetst en gaan.

Om half 5 zijn we op onze eerste bestemming het ocean mesa rv resort. Net buiten Santa Barbara.

Morgen beginnen we aan route 1....

• 02 Oktober 2014 - 08:21

Jolanda:

Vossies on the road, hahaha

Na alle strubbelingen, oponthoud en denken" bij ons gaat het nooit normaal" kunnen jullie nu eindelijk gaan genieten van alle mooie dingen die America jullie te bieden heeft.
    Geniet ervan! We verheugen ons op alle verslagen die gaan komen.

Liefs Jolanda

• 02 Oktober 2014 - 08:26

Anita:

Hé vakantiegangers,

Na veel gedoe, nu lekker gaan genieten! Het is wel een super coole camper! Leuk om jullie verslagen te lezen. Veel plezier en geniet ervan!

Dikke knuffel van iedereen van de Zuidervaart w.z .7