28-10 - Reisverslag uit Zwartemeer, Nederland van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu 28-10 - Reisverslag uit Zwartemeer, Nederland van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

29 Oktober 2016 | Nederland, Zwartemeer

28-10

Onze laatste dag!!! We gaan stevig ontbijten aangezien we een lange vlucht voor de boeg hebben. Eerst 4 uur naar Toronto en dan nog eens 8 naar Amsterdam. We proppen ons in de mustang met alle koffers. 2 in de kofferbak en 2 gaan bij Jess en mij op schoot. Pfff weinig ruimte heb je dan! Maar goed het is maar voor een klein stukje! Na wat problemen met ons navigatie systeem komen we aan bij de verhuurder. (Oh ja en we hebben ook nog regen gehad onderweg!) we parkeren de auto er komt een mannetje aan die hem helemaal bekijkt we krijgen een stempel (voor goed gedrag) en we kunnen verder. Hup in de shuttlebus naar het vliegveld. Om 10 uur lopen we door de douane en zijn we klaar voor vertrek. Terwijl we wachten komen we met een Canadese dame in gesprek die een Nederlandse oma had (ze sprak geen woord Nederlands). We vergelijken alle verschillen tussen onze landen en dat zijn er best veel! Door het gezellige gesprek is onze wachttijd voorbij gevlogen en mogen we boarden. Wat zoals altijd 3 lang en 3 breed duurt. We lopen een half uur vertraging op.

Tegen 19:20 landen we in Toronto (dit is de tijd daar) nu snel naar onze andere Gate. Wanneer we aankomen kunnen we direct weer boarden. Nu hopen dat onze koffers ook mee komen! Terwijl we vliegen zegt onze piloot dat de mensen aan de linker kant van het vliegtuig even uit het raampje moeten kijken. Het is donker maar naast ons danst het noorderlicht! Wauw zo mooi! We landen om 10:20 weer in Nederland. Wanneer we bij de koffers zijn maar even plassen we hebben tijd genoeg totdat onze koffers er zijn. Wanneer Jess en ik van het plassen terug komen staan pap en mam al klaar met de koffers! Zo snel is dat nog nooit gegaan! Op naar de auto en op naar huis!