27-10 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu 27-10 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

29 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

27-10

lekker uitslapen! Vanmorgen naar het ontbijdbuffet! Beetje anders dan we gewend zijn. Maar wel erg lekker. En dan nu maar weer weg met onze mooie mustang. Eerst gaan we naar Counts Customs. Een auto restoratie/spuiterij die bekend is van Discovery Channel. We worden met open armen ontvangen, de showroom is gratis te bekijken we mogen alles fotograferen alleen niet filmen. Als we een T-shirt kopen dan wordt deze ook nog gesigneerd door 1 van de mannen van het programma. Er staan vele soorten auto's van een Cobra tot een busje tot een chevie en allerlei andere voertuigen die gepimpt zijn. Pap koopt een shirt en krijgt daar ook nog een handtekening op. Echt heel vriendelijk en leuk om even rond te kijken.

We gaan verder naar Fremont street. Het oude gedeelte van Las Vegas. Na even zoeken naar een parkeerplek zijn we er. Het is hier zo gezellig overal staan straat artiesten muziek te maken of andere gekke dingen te doen. Hier staat ook het Golden Nugget hotel. Dit hotel is de set geweest voor veel films oa James Bond. Boven onze hoofden zijn kabels en aan die kabels kun je van de ene kant van het overdekte gedeelte van Fremont straat naar de andere kant "vliegen" het is een super mooi gezicht! We nemen nog een drankje in dit gezellige stukje Vegas en dan keren we terug naar het Hotel. Nou ja pap en jessica worden afgezet en mam en ik gaan nog even shoppen en daarvoor nemen we de mustang mee! Doel een handtas en schoenen. Het nadeel van zoiets als de strip is dat het er erg druk is. Maar das nog niet zo erg alleen probeer maar eens een parkeerplek te vinden! Dat lukt na 15 zoeken. We staan bij Planet Hollywood. Een heel groot overdekt winkelcentrum. Gratis parkeren. Daar zijn we gek op! Nu nog even betaalbare winkels vinden! De Ross op een kleine 10 min lopen.
Ik scoor een handtas maar de schoenen kan ik niet vinden. We willen terug maar nu kunnen we het eerste gedeelte van Planet Hollywood niet in. Er is een waterleiding gebarsten of zoiets want een grootgedeelte van het gebouw staat blank en er loopt brandweer. Eenmaal weer in de auto moeten we terug zien te komen naar ons hotel. Maar het is spits en we weten ook niet echt waar we langs moeten dus maken we een rondje om de arc de triomphe! Leuk hoor Parijs! De arc is wel gekrompen. We komen zonder deuken of kleerscheuren terug bij het hotel. Even opfrissen en dan lekker eten. Nu gaan we naar Dennys! Na lekker te hebben gegeten gaan we de strip helemaal af lopen. We gaan door Wynn en prachtig 5 sterren hotel! Staan even te kijken bij hun watershow en gaan dan verder naar de Venetian waar gondeliers met mensen door het water voor de Venetian varen en staan te zingen. Op naar de volgende attractie! Miracle waar ze een vulkaan show hebben maar net als we aan komen lopen zien we het vuur omhoog spuwen en als we eindelijk er zijn (we moesten een weg oversteken en dat kan heel lang duren) is de show voorbij. Het is net na 21:00 uur en dat betekend dat er geen show meer komt. Jammer. Eenmaal bij Caesars palace komen we langs een groep straat artiesten. Dezelfde groep als 2 jaar geleden en weer zijn ze opzoek naar een Tall sexy rich white guy en ja hoor net als 2 jaar terug wordt Jaapie weer uitgekozen. (Hij is gewoon te groot). Maar het is weer leuk om te zien. Nu even kijken bij de buren! Dat is de Bellagio waar altijd sen grote watershow is! Deze start om de 15 minuten en kunnen we dus gewoon bekijken. Op de muziek van Frank Sinatra spuit het water meters en meters de lucht in. Geweldig! We nemen even een detour van Vegas en gaan naar New York lopen even over de Brooklyn bridge en gaan naar het vrijheidsbeeld! Genoeg van het heden op naar het mythologische verleden! Excalibur it is. Een casino wat als een kasteel is gebouwd. Alleen missen we even waar het zwaard in de steen is! Onze laatste stop van de reis is Luxor even kijken bij de sfinx en de piramide.

Na een lange wandeling met veel schaars geklede dames waar je mee op de foto kunt en een hele groep mannen die verkleed zijn als sexy poesjes en veel straat artiesten. Zijn we er wel klaar mee onze voeten doen zeer en we willen wel terug naar ons hotel. Hup in de bus en terug naar Circus Circus. Tegen 1 uur zijn we weer op de kamer nog even snel men koffer in pakken dan hup op bed! Morgen er vroeg uit want we gaan weer naar huis