Lake Powell 21-10 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Lake Powell 21-10 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Lake Powell 21-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Page

Na een nacht heel slecht slapen omdat wederom ons dashboard tikt, (En nu echt de hele nacht) besluiten we om road side assistente te bellen. Laten zij maar kijken of ze het probleem kunnen oplossen.

We gaan naar de Walmart om te bellen hier is een munt telefoon en het is altijd goedkoper dan met onze mobiel te bellen. Na een lange wachttijd krijg ik een dame aan de lijn. Ze is erg behulpzaam en belt de garages in de buurt van Page (waar we nu zijn) bij langs. Ineens is de verbinding verbroken en ik ben bang dat ik te weinig geld in de automaat heb gestopt. Wanneer ik de hoorn op de haak doe komt echter al men geld weer uit de automaat rollen. Bellen is dus blijkbaar gratis met El Monte. Ik bel nog eens het nummer en krijg een man aan de lijn. Die onmiddellijk zegt dat ik weer door verbonden word met Stacy, de dame die me eerst heeft geholpen. Later blijkt dat ze me per ongeluk weg gedrukt heeft. Maar goed ze heeft een garage gevonden maar heeft er weinig vertrouwen in. Toch maar proberen zegt ze en dat doen we. We rijden naar de B en B auto repair. Daar komt een jongen bij ons in de camper die direct zegt dat het niet motorisch is maar uit de camper komt...... Juist

Even later komt de grote baas erbij. Al snel blijkt dat die er ook de ballen van af weet en hij stuurt ons dan ook weer onverrichte zake weg.

We gaan terug naar de Walmart nog maar een keer met El Monte bellen. Nu krijg ik weer een man aan de lijn, ik vraag naar Stacy omdat die alles weet maar die is net weg. Dus ik leg men verhaal nogmaals uit en deze man wil ons graag naar de Sunwest garage hebben maar de top monteur is niet aanwezig. In overleg besluiten we dat we eerst heen gaan om naar een nood oplossing te kijken en dan morgen de monteur die dan weer aanwezig is te laten kijken. We gaan ernaar toe. Er is een monteur aanwezig en die zegt zelf wel even te kijken. Het blijkt (wat paps al vanaf het begin zei) een relletje te zijn dat tikkert. Hij test de verschillende relletjes die dit kunnen veroorzaken. Wanneer hij het dashboard er voor weg heeft gehaald stopt het getikker. We wachten tot het weer begint wat natuurlijk niet gebeurd. (Murphy's law). We beslissen om eert weer erg te gaan en te kijken hoe het gaat en morgen weer langs de garage te gaan hoe het is gegaan.

We gaan richting Antelope Canyon. We willen eerst naar de upper Canyon maar hier moeten we direct heel veel parkeer geld betalen. We besluiten om naar de power Canyon te rijden en te kijken wat het daar kost. Geen parkeergeld dus dat is al goed. Wel mogen we per persoon 28 dollar per persoon betalen om in de Canyon te komen. Dit grapje is ons te duur en we rijden verder naar Antelope point dit is dicht bij een haven en we besluiten om hier onze middag te verbrengen. Pap gaat vissen mam gaat met de beentjes omhoog en ik ga met men camera op pad maar eindig naast pap lekker in de zo'n met men voetjes in het water.

We gaan terug naar de Walmart voor hopelijk een rustige nacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Vosjes in the USA

Met de camper een maand lang rondtrekken door zuid west Amerika!

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2016

28-10

29 Oktober 2016

27-10

29 Oktober 2016

25-10

29 Oktober 2016

24-10

29 Oktober 2016

23-10
Suzanne

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 14566

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 16 Oktober 2015

Jess en Suus in Vietnam

30 September 2014 - 31 Oktober 2014

Vosjes in the USA

Landen bezocht: