24-10 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu 24-10 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

29 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

24-10

Vroeg uit ons bedje want Vegas is zeker nog 4 uur rijden. We willen ook nog graag in Williams kijken. Er is ruimte genoeg dus parkeren gaat makkelijk. We lopen door het leuke dorpje van Williams wat aan de route 66 ligt (deze route gaan we vandaag ook rijden zo goed als dat nog kan). Er zijn allemaal leuke winkels met souvenirs e.d. En we vinden een leuk cadeau voor Daniel! (Wat het is vertel ik nog niet, het is een verrassing voor hem!) we hebben lang moeten zoeken maar het uiteindelijk gevonden. Mam en ik kopen nog een T-shirt we krijgen allebei een petje en pap koopt een leren motor gilet. Nu is het tijd om Williams te verlaten en we gaan verder. Eerst maar op de i40 de snelweg en dan er weer af om weer een stuk route 66 te doen. De dorpjes die hier aanliggen zijn geweldig met allerlei leuke kroegjes eet tentjes en leuke winkels!

Tijdens onze reis komen we in voor dit gebied zeldzaam onweer. De flitsen scheren rakelings om ons heen naar beneden het regent. We wouden naar de Hoover Dam maar we zien het somber in. Toch zit het geluk nu aan onze zijde! De regen stopt zo goed als. Dus we gaan wel weer naar de best beveiligde dam van de wereld volgens mij. Maar we zijn al best laat en er is weinig politie te zien op de dam zelf. We gaan nu wel naar het bezoekers centrum kosten 10 dollar pp. en eigenlijk was dat het niet waard. Alhoewel het wel leuk is om te zien. We vertrekken vanaf de dam en gaan in de richting van onze laatste stop van deze vakantie Vegas! We komen tegen 18:00 uur aan. Nog even eten en de koffers maar inpakken want we nemen morgen afscheid van onze camper.

We besluiten om een klein stukje te gaan wandelen. (Wat uiteindelijk een behoorlijk stuk wordt!) het is niet echt warm en dat valt ons een beetje tegen we hadden het warmer verwacht. Maar ja ook hier heeft het geregend en er heerst gewoon water kou. (En misschien komt het door het feit dat we in een korte broek, T-shirt en slippers lopen). Het is rustig op de strip. Toch is er veel te zien!