16-10 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu 16-10 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

16-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

17 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Hurricane

16-10

We gaan van de camping en parkeren de bus bij het bezoekers centrum. Wij mogen met onze bus nergens anders parkeren in het park. Er rijden de hele tijd bussen heen en weer tussen de bezichtiging plekken van het park. Eerst naar het bezoekers centrum. We kijken een film over Bryce en besluiten dan om in de pendelbus te stappen en naar het bovenste puntje te reizen.

De bussen rijden om de 15 min en de reis naar het buitenste puntje duurt ongeveer 20 min. Hier lopen we langs 1 van de vele wandelpaden zien weer een paar eekhoorns (die vind ik zo leuk!!) we knippen heel veel foto's en genieten van het uitzicht. We gaan weer met de bus nu weer terug naar onze eigen bus want we moeten nog even rijden! Het volgende punt op onze agenda is Zion. Nu hopen we dat we hier en plek krijgen vanavond zo niet gaan we naar de Walmart die er dichtbij ligt en proberen we morgenvroeg een plek te bemachtigen!

We komen aan bij Zion deze keer mogen we wel door de tunnel we kopen en tunnelpas en we mogen gaan. ( de vorige keer was onze camper te hoog en konden wij niet door het park). Deze pas is nodig als je met een camper door Zion gaat rijden want je komt door een tunnel waar je als camper alleen door kunt als je midden op de weg rijdt. We rijden door het park tot aan de tunnel de weg ernaartoe is al indrukwekkend. De weg is smal aan de ene kant een rotswand en aan de andere kant ook rotsen! We komen bij de tunnel en mogen direct door rijden. Een tunnel van 1,5 km waar geen lamp in te bekennen is. Dus 1,5 km in het aarde donker rijden me af en toe een opening in de tunnelwand die naar buiten kijkt. Eenmaal door de tunnel komen we bij de camping en die is dus idd vol, we rijden door naar de Walmart in Hurricane. We moeten toch boodschappen hebben. Morgen proberen we een plek te bemachtigen op de camping bij Zion hopen dat het lukt!

Wel hebben we nog een wanhopige zoektocht want we moeten gas tanken maar we kunnen geen tankstation vinden waar ze gas hebben voor ons!

• 17 Oktober 2016 - 07:37

Anita:

We genieten echt van de mooie verhalen. Ben zo benieuwd naar de foto's! Veel plezier en groetjes aan de rest!

• 17 Oktober 2016 - 09:53

FrouwkjeHoi:

Hoi we lezen jullie berichten meestal achter elkaar als we internet hebben. Wij zijn zo weer thuis en hebben een geweldige vak. gehad. Jullie nog heel veel plezier. Gr allemaal van ons.

• 17 Oktober 2016 - 22:08

Gert & Marry:

Ook wij genieten van de verhalen en dat brengt weer veel herinneringen naar boven. Zo leuk!
    Wij kunnen niet wachten totdat we de foto's zien!
    Nog veel plezier en groetjes uit Klazienaveen.

• 18 Oktober 2016 - 12:09

Hennie Dijkhuis:

Suzanne Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag . Mooie verhalen hoor. Lijkt me machtig mooi. Groetjes aan allen en nog een hele fijne tijd

• 18 Oktober 2016 - 21:11

Ali Bosch:

Hoi Suzanne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van je fijne vakantie en de leuke eekhoorns. Groetjes