7-10 - Reisverslag uit Laketown, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu 7-10 - Reisverslag uit Laketown, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

7-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Laketown

7-10

We nemen het risico en gaan die grijze weg uit rijden. (die waar we gedraaid zijn vanwege de zandweg) het is een goede gok want de weg blijft goed tot aan het einde. We gaan nu over een bergpas rijden en weer zien we sneeuw! Het uitzicht is prachtig! Het hoogste punt is 3100 meter. We stoppen boven aan het bultje. We kijken hier even rond het is best goed te doen qua temperatuur. Desondanks dat we in de sneeuw lopen is het best aangenaam.

Ergens halverwege deze pas moet er een zijweg zijn. Dit scheelt ons zeker 30 km omrijden. We zoeken en zoeken maar we kunnen de weg (die grijs is op de kaart) niet vinden. Ergens zien we een zandpad. Zou dat de weg zijn? We komen er niet achter. We rijden dus jammergenoeg de 30 km om. Vlak bij Duchene komen we terecht op een state park dat het Starvation state park heet. Maar van Starvation is weinig te herkennen. We komen weer aan een groot meer te staan. Hier wordt heel veel gevist. Dus uithongeren zal niemand hier. Het meer zit vol grote vissen! We hebben vandaag een lange rit gehad dus morgen gaan we niet zo ver.

• 09 Oktober 2016 - 09:50

Buurman:

Dank voor de spannende verslagen .hier alles OK .alleen Tom is erg eenzaam ,nu ik wens jullie veel mooie dagen geniet er van we zien uit naar het vervolg gr de Buurtjes

• 09 Oktober 2016 - 11:36

Jullie Dochter En Zus:

Haha die eenzaamheid valt mee hoor van Tom .. Hij heeft een goed kosthuis gevonden