Ik vertrek! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Ik vertrek! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Ik vertrek!

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 September 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Nou ja beter gezegd wij vertrekken! De wekker gaat om half 5 nog even laatste spulletjes inpakken en dan gaan we rijden. Op naar P3 bij Schiphol. De reis gaat zoals verwacht we komen wat files tegen maar verder komen we na een kleine omweg aan bij P3.

We vliegen dit keer weer met United. Onze eerste stop is in Chicago! Hier hebben we een overstap. Maar we moeten eerst achter de douane vandaan. Een erg spraakzame douanier brengt ons het land in. Nu op naar Terminal 1 hier moeten we weer door de douane om verder te mogen vliegen (is echt allemaal heel logisch!) Hier aangekomen bellen we met Cruise America om de ophaaltijd van de Camper te bespreken 15:00 uur. Dat komt mooi uit want we moeten om 12:00 uur bij de Boeing fabriek zijn voor een rondleiding. We gaan verder volgende stop op onze reis, Seattle! Na 23 uur reizen stappen we hier uit. Helemaal klaar met vliegen! We worden opgehaald met de shuttle service van het hotel en checken in bij het Red Roof Inn hotel.

Nadat we gesetteld zijn in onze kamers gaan we ook maar eten want ja das ook al een tijdje terug we eindigen bij Dennys een soort van Diner. Waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren ten alle tijden dat doen we dus ook! Jess ontbijt ik lunch en pap en mam dineren (klinkt dat lekker chique he

• 01 Oktober 2016 - 18:53

Jantje Falke:

Hallo Vosjes,

Leuk om jullie reisverslagen weer te lezen. Michel en Richelle zijn eergisteren in Las Vegas geweest. Ze zijn gestart in Los Angelos en reizen nu door naar San Francisco. Wij wensen jullie heel veel reisplezier!!