Acton 28-10 - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Acton 28-10 - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Acton 28-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Acton

Vandaag gaan we opruimen en schoonmaken. Het zit er bijna weer op morgen moeten we de camper weer inleveren. We gaan in alle rust ontbijten en mam werkt daarna de laatste was nog weg (zo hebben we maar een klein beetjes vieze was wanneer we weer thuis zijn). Terwijl we nog even napraten na het ontbijt kijken pap en ik tegelijk uit het raam en zien echt een monstrueus vette wasbeer in een boom klimmen. In een sprint (beetje overdreven) gaan we naar de boom (onderweg heb ik men camera nog gegrepen). We inspecteren de boom vanuit elke hoek maar de wasbeer is verdwenen. Nadat de was weg is en we de koffers hebben ingepakt gaan we poetsen. We boenen de camper tot hij weer tip top schoon is.

We besluiten om nog naar Santa Clarita te gaan. Dat is een 20 rijden vanaf Acton. Daar gaan we naar de Ross en de TJ Maxx (kleding winkels) maar helaas kunnen we niks vinden wat ons aanstaat en ook nog in de koffer past. ( want die zijn allemaal echt heel vol).
We stoppen nog bij Costco een winkel waar pap is geweest in de tijd dat wij in Hollywood waren. ( leuke winkel met van alles van televisies tot eten en proeven) dus daar gaan we kijken. Wanneer we bij de deur komen moeten we echter een pasje hebben om naar binnen te komen. Hmmm die hebben we niet. Het blijkt dat pap gewoon met de menigte naar binnen is gelopen en heeft daar kunnen rondkijken zonder dat iemand hem lastig viel. Wij mogen nu niet naar binnen en gaan terug naar de camping.

Morgen camper inleveren.