Monument Valley 18-10 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Monument Valley 18-10 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Monument Valley 18-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

20 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Monument

We verlaten de noordelijke kant van de Grand Canyon. Ons doel..... Antelope Canyon of monument Valley. We weten het nog niet zeker omdat we Antelope Canyon niet op de kaart kunnen vinden. Maar we hebben ongeveer 80 mijl om te beslissen, want dan komen we bij de kruising die ons of naar Antelope Canyon of naar monument Valley brengt.

Een maal op de kruising wordt de beslissing voor ons genomen want de weg naar Page is dicht. Dus we gaan naar Monument Valley. We komen door de enige plaats die je tegen komt op deze grote vlaktes en dat is Tube city. We hebben al 3,5 uur gereden en we zijn er eigenlijk wel klaar mee. Hier is een RV park dus we gaan vragen of er plek is..........Nee hmmmmmmmm. Wat nu?

Nou ja we rijden gewoon door we komen vast nog wel een camping tegen. Na een tijdje komen we weer in een plaatsje terecht Kayenta. Voordat we de plaats in rijden zien we een enorm bord staan. Gouldings, hotel, lodging, laundry ect. en RV park. Op de kruising moeten we dan links (dat moeten we ook om naar monument Valley te komen) dus we gaan links. We verlaten Kayenta weer en hebben nog geen camping gezien. Na bijna nog een 45 min rijden zijn we bij Monument Valley en bij de camping van Goulding. We hebben de hele reis een geweldig uitzicht gehad en ook vanaf de camping hebben we een geweldig uitzicht. We blijven hier 2 nachtjes.