Yosemite 7-10 - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Yosemite 7-10 - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Yosemite 7-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vandaag een rust dag, we hebben een erg koude nacht gehad. Doordat we best hoog zitten koelt het 'snachts flink af. Overdag is de temperatuur heerlijk. Na een ontbijt gaan we een wandeling maken door de bossen bij de camping (op beren jacht). We lopen een stuk en paps haakt af hij gaat op ons wachten en mams en ik lopen nog een stuk verder. Wanneer we terug komen zien we in de bossen een grote grijze beer zitten. (Vader lief heeft zich een plekje onder de bomen gezocht en is daar gaan zitten.

Er is erg veel droogte in de parken en toch mag er in dit park vuur worden gemaakt. Bij elke kampeerplek staat een grote vuurkorf/bbq en een picknicktafel. (Dit staat bij elke plek waar we gekampeerd hebben.) In Yosemite mag je hout sprokkelen om te verbranden en aangezien ze die ochtend bomen aan het zagen waren ligt er hout genoeg om te verbranden. Tegen het avond eten steken we het vuur aan en we doen onze rib eye steaks op de bbq. Heerlijk buiten eten!

Morgen Kings Canyon....

• 08 Oktober 2014 - 21:21

Ingrid:

Hihi ik vroeg me al af hoe het ging
    Klinkt goed

• 09 Oktober 2014 - 07:32

Trijntje Vos:

wil je ome Jan niet zo lekker maken met je rib eye steaks
    gr Jan en Trijn

• 09 Oktober 2014 - 09:12

Jolanda:

Hoi Vosjes,

Zit elke dag te kijken of er alweer een reisverslag is en ja hoor vandaag zelf 7. Zo te lezen genieten jullie volop .Als het lukt foto`s zijn ook leuk Suus.

Liefs xxx

• 09 Oktober 2014 - 13:01

Leny :

Hallo luitjes
    We gaan jullie volgen,heb het daar ontzettend leuk samen
    Groeten Am
    Anne en Leny

• 11 Oktober 2014 - 18:30

Jantje Falke:

Hoi Vosjes.
    leuk om jullie verslagen te lezen en dat jullie je zo vermaken. Veel te zien daar. Wij wensen jullie nog hele mooie weken en blijven jullie volgen.
    Groeten uit Klazienaveen, Willem en Jantje