Highway 1 (part 1) 2-10 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu Highway 1 (part 1) 2-10 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Suzanne Vos - WaarBenJij.nu

Highway 1 (part 1) 2-10

Door: S Vos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Big Sur

Highway 1 (part 1) 2-10

Onze dag begint goed midden in de nacht van woensdag op donderdag besluit het propaan alarm wat zich in de camper bevind af te gaan!

Eerst met een erg lange schelle piep en daarna met snelle korte piepjes!
Maar we ruiken geen gas, propaan gas is lpg bij ons en dat heeft een vieze rotte eieren lucht. En das een geur die wel erg opvalt. Eerst maar de tank dichtdraaien. Daarna proberen we het apparaat uit te zetten maar het lukt niet. Uiteindelijk hebben we de mute knop gevonden. Het piepje stopt 1 min en gaat dan weer vrolijk verder. Ondertussen ben ik naar voren gelopen met de handleiding van de camper op zoek naar hulp. In de winkel van de camping zit nog iemand en ik vraag hem om hulp maar ook hij kan me niet helpen we bellen het nummer van de camperverhuurder maar deze zijn alleen aanwezig tijdens kantoor uren